Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

DUCATI  M S2R 800 - 2005

26167 Mls
GEEL/ZWART
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
ducati - m-s2r-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2005

* Bovag Dealer
* 3 sleutels
* 35 KW maar kan ook op vol vermogen geleverd worden
* Nieuwe set banden
* Nieuwe ketting en tandwielen
* Bar end spiegels
* Carbon blok spoiler



Zekerheidspakket van € 299,-

- 3 maanden garantie
- Slijtage delen minimaal 50%!
- Met volle tank afgeleverd!
- Uitgebreide onderhoudsbeurt

Zekerheidspakket van € 199,-

- Controle beurt
- Alle vloeistoffen
- Halve tank
- 1 maand garantie op het blok

Naast onze handel in motoren kunt u ook met een gerust hart bij ons terecht voor:

Onderhoud
Reparatie
Revisie
Schadeherstel
Banden
Stalling

Wij staan voor scherpe prijzen, kwaliteit en een persoonlijke aanpak.
Openingstijden:
Maandag: Op afspraak
Dinsdag: 8:30 - 17:00
Woensdag: 8:30 - 17:00
Donderdag: 8:30 - 17:00
Vrijdag: 8:30 - 17:00
Zaterdag: 9:00 - 16:00
Inruil en financiering mogelijk!

Rokemp Motoren

STERK IN MOTORWERK

Contact:
Telefoonnummer: 0527-240262
Adres: De Hagen 14
8325DB Vollenhove
info@rokempmotoren.nl
www.rokempmotoren.n




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rokemp Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ARCTIC LEOPARD
© 2000 - 2025 Motoroccasion