Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2011, 37674 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 8.990,- € 9.490,- p/mnd klik hier
2011, 44608 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2011, 42524 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2011, 27514 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 9.790,- € 10.390,- p/mnd klik hier
2011, 30466 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2011, 15400 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2011, 9773 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 9.945,- p/mnd klik hier
2012, 36711 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2012, 37270 Km
DUCATI DIAVEL CROMO
DUCATI DIAVEL CROMO
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2013, 30330 Km
DUCATI DIAVEL STRADA
DUCATI DIAVEL STRADA
€ 10.445,- p/mnd klik hier
2013, 53588 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2013, 22612 Km
Merkdealer
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2014, 40969 Km
DUCATI DIAVEL DARK
DUCATI DIAVEL DARK
€ 12.150,- p/mnd klik hier
2014, 31200 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 13.899,- p/mnd klik hier
2014, 30800 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2015, 32160 Km
DUCATI DIAVEL TITANIUM
DUCATI DIAVEL TITANIUM
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2015, 15452 Km
Merkdealer
DUCATI DIAVEL TITANIUM
DUCATI DIAVEL TITANIUM
€ 17.290,- € 17.990,- p/mnd klik hier
2015, 19921 Km
Merkdealer
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 13.499,- p/mnd klik hier
2016, 22779 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2016, 35000 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion