Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
DUCATI DESERTX
Bouwjaar 2022
17045 km
Zéér nette DesertX met veel fabrieksopties: Termignoni volledig uitlaatsysteem ! , Offroad Package (Skidplate, Radiateurbescherming, Valbeugels, Handkappen), Touring windscherm, Ducati Topkoffer.
Fabrieksgarantie: 30-05-2026 !
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Termignoni Complete Racing Exhaust
- Offroad Package: Skidplate, Valbeugels, Radiateurbeschermer, Handkappen
- Touring Windscherm
- Ducati aluminium Topkoffer + bevestiging
- Quickshifter
- Cruisecontrol
- ABS + Tractioncontrol
- Rijmodi
---------------------------------------------------------
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Levering aan huis mogelijk.
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.
Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde tweecilinder 937 cc Desmodromic 11° Testastretta motorblok |
Boring x slag | 94 mm x 94 mm |
Cilinder inhoud | 937 cc |
Comp. verhouding | 13.3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Bosch elektronisch brandstofinjectiesysteem, Ø53 mm gasklephuizen met ride-by-wire systeem |
Ontsteking | |
Vermogen | 110 pk / 81 kW bij 9250 tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | spaakwielen, 21 vooraan |
Achterband | 18 achteraan |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Ontdekking. Plezier. Prestaties. En een groot verlangen om te vertrekken naar de horizon. De identiteit van deze motorfiets laat geen ruimte voor twijfel: alleen al door er naar te kijken, brengt het je in de sfeer van Dakar racing.



DesertX is de eerste moderne Ducati met een 21 voorwiel en 18 achterwiel, lange slag vering en een nieuw frame speciaal ontworpen voor de off-road ervaring. |
 | Oudemolen, Noord-Brabant |
 | 0653836218 |
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waarÂtegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastgeÂbonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drieÂhoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapitonÂneerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rugÂsteun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken