Nieuwsbrief:

DUCATI  996 SPS - 1999

Garantie: Ja
28203 Km
.
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1983
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In zeer nette staat verkerende Ducati 996 SPS Superbike! 
De laatste old skool Superbike als doorontwikkeling van de 916 voordat het Testastretta blok werd geïntroduceerd in de 996 R en 998 serie. 
Deze genummerde Sport Production homologatie modellen waren destijds de basis voor de World Superbike modellen! In dat jaar (1999) werd Carl Fogarty kampioen met deze serie Superbike!

De SPS #533 is voorzien van zijn onderhoud en staat volledig klaar voor de nieuwe eigenaar / liefhebber. Voorzien onder andere orignele Mono Posto seat, 50 MM Termignoni systeem, Aluminium subframe, Öhlins stuurdemper en achter schokbreker. 

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion