Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SR - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Nebula White
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De CFMOTO 450SR is een krachtige en veelzijdige motorfiets met unieke sportieve looks. De 450SR is ontworpen voor zowel recreatieve als competitie-rijders en biedt een perfecte balans tussen prestaties en comfort.De 450SR is niet alleen licht en wendbaar, hij beschikt ook over veerelementen en remmen van topniveau. Bovendien zorgt het aerodynamische en stijlvolle uiterlijk voor een indrukwekkende uitstraling.

Met de 450SR zet CFMOTO een nieuwe standaard voor sportmotoren met middelgrote cilinderinhoud. Inderdaad, de gestileerde 450SR ademt sport uit al zijn poriën maar voelt zich minstens even goed in zijn sas op de openbare weg.
Kortom, de CFMOTO 450SR is dé keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar een motorfiets die prestaties, comfort en een geheel eigen stijl combineert.

De aerodynamica van de 450SR wordt niet alleen bepaald door de voorzijde, maar ook door de specifiek vormgegeven achterkant. Elk onderdeel werd onder de loep genomen met het oog op een minimale luchtweerstand en een superieure wendbaarheid.

De opvallende winglets vooraan genereren zo’n 2 kg downforce bij 120 km/u.

De standaard zithoogte is 795 mm maar dankzij de optionele zadels kan de zithoogte aangepast worden naar 815 cm of 785 cm. Het slanke ontwerp laat je toe makkelijk van positie te veranderen en zorgt dat je steeds je voeten aan de grond kan zetten.

De sportief afgestelde voorvork en schokbreker zorgen voor stabiliteit en controle. De achterbrug is verbonden met de schokbreker door middel van een multi-link, iets wat je eerder bij zwaardere motorfietsen verwacht.

De 450SR is met z’n sportieve banden, korte versnellingsbak-verhoudingen en geïntegreerde valbescherming klaar voor het circuit. En wil je het schakelpatroon omkeren, dan kan dat zeer snel en eenvoudig.

Verkrijgbaar in Zircon Black & Nebula Black

De 450SR wordt aangedreven door een door CFMOTO ontwikkelde 450cc paralleltwin met een lineair vermogen van 35Kw en accelereert van 0-100 km in minder dan 5 seconden. In het motorblok vinden we een 270° krukas en een dubbele balansas om trillingen te onderdrukken.

De 450SR is voorzien van eersteklas componenten: zo garanderen de radiale monobloc Brembo-remklauw, het Bosch ABS en de FCC slipperkoppeling een optimale controle bij remmen en terugschakelen.

Het zeer sterke maar lichte aluminium hoofd- en subframe dragen bij aan een het rijklaar totaalgewicht van slechts 168 kg.

Het 5 inch TFT display ondersteunt eenvoudige navigatie en is dankzij een eenvoudig menusysteem handig te bedienen via de intuïtieve knoppen aan de linker stuurhelft.

De 450SR heeft een ingebouwde 4G-module en 6D-sensor, die niet alleen een Bluetooth-verbinding mogelijk maakt maar ook een realtime weergave van de voertuigpositie, kilometerstand, Over-The-Air upgrades, een Inertial Measurement Unit (IMU), beveiliging en antidiefstal, een track record en andere cruciale gegevens. Dit alles is toegankelijk via de innovatieve CFMOTO app.

Motortype:450 cc parallelle tweecilindermotor, DOHC
Cilinderinhoud:450 cc
Max vermogen:35 kW (46 pk) / 8500 tpm
Max koppel:39 N.m / 7600 tpm
Boring x slag (mm):72 x 55.2 mm
Compressieverhouding:11.1:5
Koeling:Vloeistofgekoeld
Voeding:EFI
Ontsteking:ECU
Versnellingen:6
Zithoogte (mm):795
Afmetingen (mm):1990 x 735 x 1130 mm
Wielbasis (mm):1370
Grondspeling (mm):140
Inhoud benzinetank (L)14
Gewicht (kg):168
Garantie:5 jaar
Kleuren:Zircon Black

Voorvering:Upside down
Achtervering:Center shock
Remsysteem:320 mm enkele schijf, Brembo radiale remklauw
ABS:Standaard
Velg voorwiel:17 inch gietwiel
Velg achterwiel:17 inch gietwiel
Banden:110/70 R17 - 150/60 R17

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Welkom bij Van den Burg Eindhoven
Al jaren zijn wij dé specialist in scooters, motorscooters, bromfietsen en motoren in de regio Eindhoven. Of je nu op zoek bent naar een vlotte scooter voor in de stad, een stevige motorscooter voor lange ritten, of juist een robuuste motor voor de echte kilometervreters – bij ons zit je altijd goed. We hebben een enorm aanbod aan nieuwe en tweedehands voertuigen.

Kom gezellig langs
Stap gerust eens binnen in onze showroom en ontdek welk voertuig het beste bij jou past. Of je nu een nieuwe scooter, motor of een tweedehands exemplaar zoekt, wij helpen je graag verder. En natuurlijk zorgen we er ook voor dat je het beste uit jouw voertuig haalt met onze onderdelen en accessoires. Geniet van de Brabantse gezelligheid en laat je verrassen door ons aanbod!

Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion