Nieuwsbrief:

BMW  R 80 ST - 1984

Garantie: Nee
51858 Km
Grijs
bmw - r-80-st
bmw - r-80-st
bmw - r-80-st
bmw - r-80-st
bmw - r-80-st
bmw - r-80-st
bmw - r-80-st
bmw - r-80-st
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Dit is de straatversie van de beroemde R80 G/S.

De BMW R80ST is een zeer zeldzame verschijning waarvan er tussen 1982 en 1984 minder dan 6000 van zijn gemaakt. De motor is daardoor een van de zeldzaamste BMW modellen. Ook wordt hij door motorbladen beschreven als een van de  best sturende BMW’s ooit gemaakt.

Je kan hem origineel in de ST uitvoering laten, of als je wilt kan je hem heel gemakelijk ombouwen naar de nu bijna onbetaalbare R80G/S
Deze is 100% origineel met duitse papieren.
 
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1968 - In 1968 stopt men met de productie van de CB72 en CB77 en produceert men een nieuwe lijn met SOHC twins met vijf versnellingen genaamd CB250 en CB350. Deze CB 350 was in staat om toch een respectabele 169,6 km/uur te klokken. Op de Tokyo Show van 1968 liet Honda een concept zien, na maanden van onafgebroken geruchten en verwarmingsbuisverhalen, het baanbrekende model dat voorgoed de motorwereld deed veranderen. Een 750 cc motorfiets met vier cilinders en een remschijf voor deed een nieuw woord ontstaan: 'superbike'. The CB750F Four was de grootste motorfiets uit Japan op dat moment, bevestigend dat een motorfiets met uitzonderlijke prestaties ook een betrouwbare motor kan zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion