Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ABS-ASC-ESA - 2018

Garantie: Ja
45985 Km
Blauw
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA – Dé ultieme allroad-motor

De BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA uit 2018 is een veelzijdige en krachtige motor die perfect is voor zowel lange toertochten als avontuurlijke ritten buiten de gebaande paden. Met zijn 1.170cc tweecilinder boxermotor biedt deze GS een soepele en responsieve rijervaring, terwijl het robuuste en ergonomische ontwerp zorgt voor maximaal comfort, zelfs op de langste ritten.
Met een tellerstand van 45.985 km is deze motor klaar voor vele nieuwe kilometers. Dankzij geavanceerde technologieën zoals ABS, ASC (Automatic Stability Control) en ESA (Electronic Suspension Adjustment) ervaar je optimale controle en stabiliteit onder alle rijomstandigheden. De verstelbare vering en windbescherming maken deze GS perfect voor zowel on- als offroadgebruik.
Waarom de R 1200 GS?
De BMW R 1200 GS staat bekend als een van de meest veelzijdige en betrouwbare motoren op de markt. Of je nu lange afstanden rijdt of korte ritten maakt, deze motor biedt prestaties, veiligheid en comfort in één pakket.
  • Bouwjaar 2018
  • 1.170cc boxermotor met indrukwekkend koppel
  • ABS, ASC en ESA voor ultieme controle en veiligheid
  • Comfortabele zithouding en windbescherming
  • Ideaal voor zowel lange reizen als avontuurlijke ritten
Prijs: € 15.449,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en veelzijdigheid van de BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.

 
  • De motor staat in de vestiging Almere.
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion