Nieuwsbrief:

BMW  F 700 GS - 2013

Garantie: Nee
47312 Km
Zilver Grijs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer mooie origineel Nederlandse BMW F700GS van Bouwjaar 2013 met heel veel opties!

Door Hyperpro is deze motor 3cm verlaagd, ideaal dus ook voor de kleinere personen.
Je voelt je zeer safe omdat je met beide voeten plat op de grond staat.

Staat op zo goed als nieuwe banden. Is goed onderhouden (Door BMW Mofra en Notten)

3 Delige kofferset, ABS, ASC, ESA, Boordcomputer, middenbok, valbeugels, verstralers, handkappen, handvatverwarming, LED knipperlichten.
Dubbele set sleutels/alarmkastjes en facturen van onderhoud aanwezig.

Interesse? Bel 0623329263 (Geopend op afspraak)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion