Nieuwsbrief:

Meester Motorsport

Met meer dan 15 jaar ervaring en een passie voor motoren, bieden wij een met zorg geselecteerd aanbod tweedehands motoren aan. Onze motoren zijn goed onderhouden en klaar om uw dromen waar te maken. Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij beschikken over een grote kennis op het gebied van motoren. Wij bieden diverse merken en modellen aan en er komen regelmatig nieuwe occasions bij.
Alle motoren van Meester Motorsport
28 motoren gevonden
SUZUKI SV 650 S
SUZUKI SV 650 S
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2004, 46721 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2017, 42222 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2014, 130775 Km
SUZUKI SV 650 S
SUZUKI SV 650 S
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2006, 47285 Km
SUZUKI GSX 600 F
SUZUKI GSX 600 F
€ 1.450,- p/mnd klik hier
1998, 34175 Km
KAWASAKI Z 750 ABS
KAWASAKI Z 750 ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2007, 51822 Km
KAWASAKI ER 6 N ABS
KAWASAKI ER 6 N ABS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2007, 48879 Km
DUCATI HYPERMOTARD 1100 S
DUCATI HYPERMOTARD 1100 S
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2008, 55421 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2014, 24064 Km
DUCATI SS 750 I.E. CARENATA
DUCATI SS 750 I.E. CARENATA
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1999, 37068 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2008, 40806 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 64135 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2005, 51915 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2005, 29500 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 42987 Km
HONDA CBR 600 F
HONDA CBR 600 F
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2003, 38171 Km
HONDA CBR 600 FS  SPORT
HONDA CBR 600 FS SPORT
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2002, 31933 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2004, 71671 Km
YAMAHA FZS 600 FAZER
YAMAHA FZS 600 FAZER
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1998, 59016 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1998, 30425 Km
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion