Nieuwsbrief:

De Knalpot

De Knalpot is een klein dynamisch bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in zowel BMW motorfietsen als BMW motorfietsonderdelen. Op het gebied van gebruikte BMW onderdelen is De Knalpot de grootste van Nederland. Het bedrijf is opgericht in 1995 door Jack Boone en ontstaan vanuit de hobby met een grote voorliefde voor BMW. Jack heeft een opleiding motorfietstechniek gevolgd en is jarenlang als motorfietsmonteur werkzaam geweest. Hij heeft altijd BMW motorfiets gereden en vooral veel gesleuteld aan BMW’s.
Alle motoren van De Knalpot
47 motoren gevonden
BMW R 65 LS
BMW R 65 LS
1982, 21801 Km
YAMAHA XT 500
YAMAHA XT 500
€ 5.250,- p/mnd klik hier
1980, 3222 Km
SUZUKI GS 450 E
SUZUKI GS 450 E
€ 750,- p/mnd klik hier
1988, 25126 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2010, 78551 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2010, 77308 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 1.100,- p/mnd klik hier
1999, 126571 Km
BMW R 100
BMW R 100
€ 14.500,- p/mnd klik hier
1986, 11 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2010, 100994 Km
BMW R 60/7
BMW R 60/7
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1977, 50046 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2012, 87172 Km
BMW K 1200 S
BMW K 1200 S
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2005, 129209 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1986, 67246 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.750,- p/mnd klik hier
2019, 86180 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1994, 88681 Mls
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2010, 78551 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2005, 102360 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2002, 90133 Km
BMW R 60
BMW R 60
€ 5.250,- p/mnd klik hier
1957, 1 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2013, 81375 Km
BMW F 800 GS ADVENTURE
BMW F 800 GS ADVENTURE
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2013, 98910 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italiƫ. Voor privƩrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italiƫ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiƫnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion